O mnie

Moje zdjęcie
Hi there ... My name is Martyna and I live in Leeds. Like every girl I love make-up dressing up and taking pictures of little things that make us smile ... :) Welcome to my blog :)

środa, 18 kwietnia 2012

Fake it! Czyli skora musnieta sloncem ...

Czesc dziewczyny
xxx

Wiele lat temu aby uzyskac piekna i opalona skore wybieralam sie do solarium, musze sie wam przyznac ze chodzilam tam dosc regularnie z czego wcale nie jestem dumna.
Jak wiemy solarium powoduje przedwczesne starzenie sie skory wysusza ja i moze spowodowac dyskoloryzacje, nie wspomne juz o raku. A wiec po co wydawac te wszystkie pieniadze na kremy nawilzajace/przeciwzmarszczkowe/SPF jesli psujemy to poprzez grilowanie sie na solarium jak swinki na ruszcie... :P
Jak sie pewnie domyslacie juz od paru dobrych lat nie korzystam z solarium i wlasnie wtedy rozpoczela sie moja misja na znaleznienie czegos co da mi ten glow i swierzy wyglad bez narazania sie na niebezpieczne promienie UV.
Moge wam powiedziec ze probowalam juz wszystkiego od Sopotu po Fake Bake do St Tropez.
Jesli probowalyscie samoopalaczy  to pewnie wiecie, ze utrzymanie tej wspanialej opalenizny jest bardzo trudne...
... trzeba sie dobrze peelingowac uwazac przy aplikacii oraz najlepiej przestac sie pocic zeby niepojawily sie zadne plamy nooo i ten zapach starych skarpetek ktory towazyszy nam przez conajmniej 24 godziny.
Piekna opalenizne fajnie jest miec ale spojrzmy prawdzie w oczy ...
komu sie bedzie chcialo??... Napewno nie mi :)))
Dzieki Bogu zostalam pokierowana na dobra droge dzieki mojej kochanej siostrze.
Doradzila mi ona ze musze sprubowac Garnier Summer Body

.


Jest to balsam do ciala z dodatkiem samoopalacza.
Moze zaczne od zapachu bo naprawde jest przesliczny :)
Jesli lubicie zapachy lata a dokladniej brzoskwinki to napewno spodoba wam sie ten produkt, aplikacja jest banalnie prosta, poprostu wcieramy ten preparat w nasze cialo jak najzwyklejszy balsam czy maslo,
 nierownomierna aplikacjia lub nadmierne pocenie rowniez nie stoi na drodze do pieknej opalenizny i oczywiscie mozecie tez zapomniec o zapachu starych skarpet ktorego przeciez tak nie lubimy.
Balsam ten wystepuje w dwoch odcieniach do skory jasnej i ciemnej ja osobiscie uzywam tego drugiego uzywam go co drugi-trzeci dzien po kompieli zamiast balsamu.
Kupujac ten balsam zwroccie uwage na promocje w Bootsie 400ml tego balsamu kosztuje okolo 7 funtow a ja zakupilam swoj w Superdrug za mniej niz pol ceny :)

Wiec jesli jestescie zainteresowane swiezym oliwkowym glow'em ktory jest banalnie prosty w utrzymaniu
to serdecznie polecam wam Garnier Summer Glow.

Jak widzicie na powyzszym zdjeciu do twazy uzywam kremu z Olay ktory rowniez swietnie sie sprawdza ale wydaje mi sie ze jak mi sie skonczy to zainwestuje w kremik do twazy z Garnier miejmy nadzieje ze bedzie dorownywal jakoscia swemu bratu w duzej butli...

Tu mozecie kupic Garnier SummerFace- krem do twarzy
http://allegro.pl/garnier-summer-face-brazujacy-krem-do-twarzy-50ml-i2265714368.html

A tutaj Garnier SummerBody- Balsam brazujacy
http://allegro.pl/garnier-summer-brazujacy-buduje-opalenizne-400ml-i2243749035.html

Jesli linki nie beda dzialac skierujcie sie na strone Allegro tam na pewno cos znajdziecie xx



19 komentarzy:

  1. ooo dobra alternatywa. Też kiedyś się smażyłam na solarium i skore mam do teraz przesuszoną. W końcu zmądrzałam i wole być blada niż chodzić na solarium. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z toba w 100% ja nie wiem co ja sobie myslalam chodzac na solarium pare razy w tygodniu!!!

      Usuń
  2. hmm, muszę sprawdzić czy jest ten balsam w PL!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro jest bardzo podobny

      http://allegro.pl/garnier-summer-brazujacy-buduje-opalenizne-400ml-i2243749035.html

      Usuń
  3. hey. ja tez kiedys chodzilam na solarium i to czesto. mloda i glupia bylam:) no coz na starosc sie madrzeje :) musze wyprobowac te balsam wiec jutro pedze do draga:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. przekonalas mnie :) na pewno sobie zakupie ten balsam :D:D xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde warto!! ja i moja siostra poprostu kochamy to cudo :)

      Usuń
  5. Niestety coś mi się wydaje, że w Polsce nie mamy tego balsamu z Garniera:( Ja się właśnie rozglądam za jakimś dobrym samoopalaczem do twarzy, bo zawsze mam odrobine jaśniejszą od reszty ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak zawsze mam zaraz sprawdze czy so u was czy nie

      Usuń
    2. znalazlam na allegro krem garnier do twarzy

      http://allegro.pl/garnier-summer-face-brazujacy-krem-do-twarzy-50ml-i2265714368.html

      Usuń
  6. yhy yhy yhy kocham ten balsam, wczoraj sie nim wysmarowalam przed snem i obudzilam sie z pyszna czekoladowa opalenizna. mniam :) x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe bo kobiety sa aha aha goraace aha aha !!! xxxx

      Usuń
  7. wstyd się przyznać - 5 lat temu (przed studniówką - w klasie maturalnej) latałam na solarium jak szalona.. raz - dwa w tygodniu przez cały rok :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przed studnowka zwariowalam na punkcie solarium hehe oj nie dobrze nie dobrze :)

      Usuń
  8. wydajesz się bardzo 'swojską' osóbka :)) bede obserwować na youtube i tutaj :)
    jak skończy się mój samoopalacz z L'oreala wypróbuję ten Garnier bo mnie nim zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno musisz go sprobowac kochana ja tez mam jeden z Loreala i straszne zamazy mi robil.

      Usuń
  9. Uwielbiam ten balsam z garniera! Wypróbowałam wszystkie dostępne w Polsce i ten jest zdecydowanie najlepszy, kilka lat temu namiętnie go używałam, jednak zniknął z półek:( zawsze jak kupuję kolejny balsam, to rozglądam się za nim, ale nigdzie go nie widziałam od dłuższego czasu:( a może źle szukam? może ktoś wie gdzie go sprzedają w PL?

    OdpowiedzUsuń