O mnie

Moje zdjęcie
Hi there ... My name is Martyna and I live in Leeds. Like every girl I love make-up dressing up and taking pictures of little things that make us smile ... :) Welcome to my blog :)

wtorek, 29 maja 2012

Urodzinowy GLOSSYBOX UK

CZESC!

Dzisiaj chcialabym wam pokazac co znajdzuje sie w moim GLOSSYBOX!
Przyznam sie wam ze jest to moje pierwsze pudeleczko, postanowilam kupic urodzinowe wydanie poniewaz myslalam ze bedzie w nim cos super i ze napewno bedzie warto!!
Niestety po obejzeniu paru filmikow na YT z ktorych dowiedzialam sie jakia bedzie zawartosc tego pudelka nie bylam pod duzym wrazeniem i odsubskrybowalam sie odrazu!

Dzisiaj przyszlo do mnie pudeleczko i juz zaluje ze tak szybko podjelam decyzje o zakonczeniu przygody z GLOSSYBOX!
Chyba znowu zmienie zdanie:)))



Jak to zawsze dziewczyny pokazuja wszystko przyszlo w przeuroczym rozowym pudeleczku wypelnionym czarnymi tasiemkami zapakowane w papier i przewiazane wstazeczka.
Po ostroznym rozpakowaniu zaczelam podziwiac zawartosc!!
Zaczne najpierw od rzeczy ktore podobaly mi sie najmniej.


Czarne podwojne lustereczko, nie zachwyca dobra jakoscia ale od biedy sie przyda...


Zaczynajac od lewej nawilzajaca maseczka do twarzy z dodatkiem miodu z APIVITA, 10ml olejku arganowego z OSMO pachnie cu-do-wnie! zapach ten przypomina mi takie czerwone lizaki w ksztalcie serduszka :)) mmm, oraz 75ml zelu do kapieli lub pod prysznic z NOBLE ISLE?? nigdy o nich nie slyszalam... zapach jest okej jak dla mnie pachnie jak swiezo zrobiony sok z marchwi :)


Nastepnie mamy zel do brwi z HD BROWS!! Nigdy wczesniej nie mialam nic z tej firmy ale wiem ze ich produkty ciesza sie bardzo dobrym zdaniem i powodzeniem w gronie YTbowych guru wiec nie moge sie juz doczekac az wyprobuje :))


LAST BUT NOT LEAST!! PERFUMY Lolity Lempickiej!!
Bylam bardzo sceptycznie nastawiona do tych probek ale kurde dziewczyny jak ja sie mylilam!! Obydwa zapachy sa poprostu piekne subtelne i kobiece ten po prawej poprostu musi byc moj! Pachnie troche jak Beauty Flash Balm z Clarins! Tak wiec po wyplacie napawno ide sobie sprawic prezent!! :))


Dajcie mi znac co wy dostalyscie w swoich (PL, UK)
GLOSSYBOX'ach!!

Tymczasem ja lece online i odnawiam subskrybcjie!! hahaha

<3<3<3



10 komentarzy:

  1. mnie ten balonik rozwala w tych boxach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny box...ja się zastanawiam nad subskrypcją polskiego..ale on się nie umywa do wersji UK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem ... w tamtym miesiacu Polski GLOSSYBOX powalil mnie na kolana! Swietne produkty w nim byly :))

      Usuń
  3. Kocham Lolitę Lempicką, ten zapach po lewej to mój ukochany :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd sie przyznac ale o niej wczesniej nie slyszalam!! haha ale teraz tez ja kocham xx

      Usuń
  4. boshe dostalam identyko co ty ale ja jestem zbulwersowana ta paczka! ble same probki! nielubie ich! ble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaa a mi sie podoba! olejek do wlosow wypas fakt ze probka ale jaki fajny! zel do brwi juz od dluzszego czsu sie szykuje zeby go kupic a co do perfum to przynamniej juz wiem jakie kupie sobie nastepne :P

      Usuń
  5. uwielbiam cię , fajnie że daja próbki perfum
    zapraszam do siebie www.saharu88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja na mojego holenderskiego glossyboxa czekam i czekam... i chyba się nie doczekam. muszę do nich chyba zadzwonić :) żel do brwi może być interesujący ... hm... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń