O mnie

Moje zdjęcie
Hi there ... My name is Martyna and I live in Leeds. Like every girl I love make-up dressing up and taking pictures of little things that make us smile ... :) Welcome to my blog :)

sobota, 22 września 2012

Dolce&Gabbana Pour Femme ║ Moj zapach na jesien/zima 2013



Dolce&Gabbana Pour Femme 

♥♥♥




... namientna, seksualna, kuszaca, pewna siebie oraz swiadoma swego piekna ...
Tak Dolce&Gabbana opisuje kobiete ktora powinna uzywac tego zniewalajacego zapachu.
Musze przyznac ze juz od dawna zadne damskie perfumy nie wywarly na mnie takiego wrazenia jak te
... i nieowijajac w bawelne byla to poprostu milosc od pierwszego wejrzenia

♥♥♥


Samo opakownie wykonane jest z !!ZAMSZU!! I jest w najbardziej trendowym kolorze tego sezonu!
Butelka natomiast utrzymana jest w klasycznym stylu D&G ktory bedzie sie pieknie prezentowal na kazdej toaletce.

♥♥♥



Glowne noty tego zapachu to:
Marshmellow
Vanilla
Poziomka
Kwiat Neroli
Jasmin
Dzrzewo sandalowe
Mandarynka

Moimi slowami zapach przypomina mi wykwintna praline wypelniona alkoholem
ktory rozgrzewa nas od srodka ...


Video promocyjne rowniez przypadlo mi do gustu zostalo ono nakrecone w Sycylii i glownymi postaciami jest dwojka slawnych modeli o zniewalajacej urodzie Laetitia Casta i Noah Mills


Jak dla mnie jest to idealny zapach na nadchodzaca zime!!
♥♥♥

A jakie sa wasze tegoroczne jesienno-zimowe zapachy...
???

♥♥♥

2 komentarze: